Elke klacht is er één te veel !

Doe uw mond open !

Wij streven er naar om uw behandeling naar uw wensen in te richten. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben, vertel dit dan aan uw behandelaar. Uw behandelaar kan u verder informeren waarom een behandeling op een bepaalde wijze is uitgevoerd.

Komt u er samen niet uit, dan kunt u telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt  TIP . Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie, de NMT. Levert ook dit geen bevredigende oplossing, dan kunt u gebruik maken van de NMT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten. Daarbij zijn twee mogelijkheden, namelijk bemiddeling en formele klachtbehandeling, resulterend in een uitspraak. Alhoewel we hopen dat dit niet nodig zal zijn kunt u altijd het TIP bellen.

Tandheelkundig Informatiepunt (TIP, voor patiëntinformatie)

Telefoon: 0900 – 20 25 012 (25 eurocent per minuut)
De praktijk is aangesloten bij de klachtenregeling van de beroepsvereniging NMT.

Meer informatie of vragen? Neem contact op


Weekend en nooddienst

Bel 079-7600067 voor de tandarts met spoeddienst

Folders

Klik hier voor de informatiefolders van het Ivorenkruis

Openingstijden

Ma. Di. Do. Vrij.  08.30 uur tot 17.00 uur.
Woensdag 10.00 uur tot 19.00 uur.
Zaterdag: 09.00 uur tot 17.00 uur